LittleMizzMe

Ursviken

Kategori: Smått&Gott

Här sitter man då i Ursviken.. dag 4 i ordningen(!)
Länge sedan jag var här såhär länge, vet inte när sist...
Idag va sista dagen som Jannice och Sigge var här och på morgonen fick man den äran att han självmat kommer och vill sitta i knät :) Om det sedan var för att jag satt vid datorn och vet hur man loggar in på youtube och sätter på videoklipp med traktorer eller ej låter jag nog vara osagt. För det var sååå mysigt.
Hade heller ingen aning om att de lägger upp så mycket med traktorer, vissa med riktigt häftig musik - å gissa vem som inte är sen att sitta och headbanga i takt till detta? Jepp, coolingen själv :)
Utöver det har jag och Rebeccas varit och shoppat mat - äta bör man ju för annars dör man.
Blev bla nygrillad kyckling och honungsmelon - inte tråkigt =)
Hmm, vad har dagen mer bjudit på?
Div. brevskrivning och inbokning av helg med kompisen Camilla och därefter skämt bort syrrorna med favoriten min mamma aldrig lagar - brända korvar och stuvade mackizar med ketchup.
Sen har jag jobbat lite och försökt få undan mesta möjliga inför morgondagen.
Då ska jag även försöka hinna med att fota lite kläder - för nu ska här utförsäljas!
Men just nu lutar det åt promme och sedan en lååååååång härlig dusch :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: