LittleMizzMe

TIGHT deadline..

Kategori: Smått&Gott

Den här kommande veckan har minst sagt många beslut och måsten och saker som jag kommer måste stå till svars för och vara med och lösa på ett eller andra sätt.
Fick låna bok av Märta - så där är ett av mina närmaste måsten lösta.
Men när det gäller resten av skolböckerna? Fick tips om bibblan på skolan av min kusin, så ska kolla där vad de har för utbud och möjligheter.
Vet heller inte hur jag ska göra när det gäller till och från skolan..
när jag tittar på priser på busskort vill man bara tippa av stolen.. 30 dagars kort går på +2000kr/månad..
INTE billigt.. och sedan att sitta 4 timmar på bussen? Nog för att jag kan plugga under den tiden, men +4 timmar för varje dag jag ska gå i skolan?
Idag så har jag hängt med Märta och Camilla, sett grease, valentinesday och backup plan. kort sagt - chickflicks och tjejsnack förmiddag. Blev besök på tasty + handla lite frukt osv inför morgondagens plugg och skola. Tur jag hittade batteri till mp3:n - har man iaf lite musik omkring sig.
Nu ska jag strax iväg på bio med Camilla och Märta - blir Aguileras nya, därefter ska brudarna hem och få sig lite skönhetssömn så man orkar med veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: