LittleMizzMe

söndag och kallt...

Kategori: Smått&Gott

Idag är det kallt ute.
Riktigt typiskt.. hade ju nämligen mamma till trotts gå ut och skotta av taket idag..
Fick höra igår att hon skulle ringa och be nån gubbe komma och kravla sig upp på taket och skotta det åt henne, så kunde inte låta bli att fråga om hon varit lika oäven att låta mig göra det om jag varit hennes son och inte som nu hennes dotter... Svaret? Jepp, visst hade jag fått göra det om jag vore sonen i familjen =/
Så vad göra av denna söndag?
Fortfarande en hel del att grubbla över...
Tyckte den här bilden kändes väldigt JAG just nu.
Sökt en hel del jobb och utbildningar i Luleå.. men om jag inte kommer in eller inte får dem?
Kommer det att vara slutet och döden på den historia som började skrivas för snart 1 år sedan?
Ska jag söka mig någon annanstans, och i så fall - var?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: