LittleMizzMe

Sängdax... redan?

Kategori: Smått&Gott

Kan knappt fatta att klockan bara är strax efter 20:00 på kvällen, skulle lika gärna kunna vara närmare eller rent av efter midnatt. Känner bara hur jag är dödstrött.. kanske inte kroppsligen, men tanke och känslomässigt.

Tror nästan och seriöst att jag bara skulle gå och låta mig själv falla handlöst bland dunet som kommer i kudde och täckformat och för tillfället vilar ovetande om min tyngd där på sängen.

Varit en minst sagt låång dag.

Så mycket intryck och tankar som passerat genom såväl mitt huvud som mitt hjärta, skrivit en hel del idag, tagit ut mycket av mitt oförstånd och känslor av missuppfattningar, saknad, önskan - ja det mesta som kan rymmas mellan hjärta och hjärna och försökt skriva ner det. Mycket man inte förstår och vill förstå, annat vill man inte ens veta..   Tex hur någon kan vara kapabel till att orsaka så mycket smärta och tårar..

Funderingar och insikt av hur man kan ändra uppfattning bara genom en händelse, hur man plötsligt kanske ser världen och saker och ting på ett annat sätt, värdesätter annorlunda. Allt utifrån hur någon sa något till en..

Känns som om det finns mycket att ta itu med imorgon, inte minst att få tag i PIN-koden för att se om jag ska få studera eller inte vid LTU. Men också mycket av de tankar och känslor som nu viskande, uppmanade, nästan beordrade för mig till sängen för nattlig vila.

 

So godnight my day, goodnight, parting is such sweet dreams of sorrow

Kommentarer


Kommentera inlägget här: