LittleMizzMe

Och på SMS:et stod...

Kategori: Smått&Gott

"Du får ha författare och företagare som mål"
Hu jag kommer klara mig som företagare vet jag inte, blir någon tårta här och var ibland då någon behöver eller vill uppmärksamma och fira någon i sin närhet. Och skrivandet?
Varför det inte blivit av vet jag egentligen inte och har väl egentligen ingen riktig förklaring till..
Kanske den att bara papper och penna funnits till hands och jag blivit både frustrerad och irriterad många gånger för att jag inte kan få ner saker på papper lika snabbt som jag kunnat vid ett tangentbord, andra gånger kan inspirationen komma då jag varken har papper, penna eller tangentbord till handa.
Men iaf börjat så smått nu att komma igång med lite skrivande.
Samlar nu så får vi se vart det leder och slutar.
Dels påbörjat renskrivandet av ett projekt jag velat göra sedan i höstas och dels suttit och skissat lite på något som kanske kan bli en låt-text eller nått?
Får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: