LittleMizzMe

Måndag

Kategori: Smått&Gott

Känner mig lite som ett barn som sovit middag.
Vaknade supertidigt första gången av att Taiilii ville ut och busa i snön..
Lyckligtvis kunde jag efter lite mat i magen finna vägen tillbaka till huvudkudden, även om jag inte direkt trodde att jag skulle sova så länge som jag gjorde...
Vaken igen och redo att ta tag i dagen har jag dels hunnit med lite läsning och nu ska jag ut och hämta stege för att klättra tak. Lite styrketräning såhär påmåndagsförmiddan känns som en rät bra start på veckan.
Hoppas därefter ha fått något svar på jobb eller skola.
Eller ja, skolan vet jag iof lite mer om idag.
Fick veta att jag måste in med lite kompletteringar så har fixat fram dom och även skrivit ett personligt brev och talat om varför de här kurserna är så viktiga.
Så ser ut som om tummar och tår kommer få ha sitt intagna korsläge ännu ett litet tag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: