LittleMizzMe

latmasken?

Kategori: Smått&Gott

Senaste nytt från latmasken i soffan, skämt å sido.. vissa dagar måste man få lyssna på kroppen och vila och ta igen sig, funkar att vara envis ett tag, men när kroppen väl behöver vila så säger den till - med besked. Bara att inse att är man sjuk så är man.
Överlycklig över att ha fått i mig lite blåbärsoppa (även om det typ känns som om det skulle gå ner två Carlskrove i min väldigt tomma mage) har jag nu lyckats hålla mig nog på benen för att jobba lite och lämna in min analys - jippi! snacka om att man blir varse om at glädja sig över små saker i livet då man mår såhära...
som att nu bara kunna sitta här i några minuter.
Såg en fondvägg på Fab5 och blev rå nostalgisk.. breakfast/lunch/dinner i New York..
Har blivit så sentimental.. bara som då jag satt och väntade på att bussen skulle gå från stationen igår och minns en sommardag då jag liksom då var ledsen över att åka och han plötsligt bara var där.. hade tagit blå cykeln och kommit för att vinka av mig.. stod sedan och SMS-ade med mig tills dess bussen lämnade stationen..
Om det inte är äkta romantik, kärlek och vardagslyx när den nått sin absoluta kulmen så vet jag inte vad som är det. Helt enkelt bara det bästa:)
Pappa har också ringt, det om något värmde i hjärtat och gjorde att jag kände mig lite gladare. Tänk, pappa ringde!
I övrigt annars en ganska så lugn dag här, Rebecca sover - ÄN och de båda katterna har valt att följa hennes exempel de med.. en på köksbordet och en utfläkad i soffan.
Funderar på att vila en liten stund jag med, brukar som vara bästa medicinen mot detta. Vila och komma i balans igen,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: