LittleMizzMe

Helgen

Kategori: Smått&Gott

Okej, har iaf börja få lite struktur på saker och ting.. tror jag.
Har i vart fall listat upp lite mål, så nu är det bara att kavla upp ärmarna och se vad man kan göra för att nå dem.
Även haft besök ikväll av tremänningen som lugnat kära moder så till vida att jag FÅR jobbet som tak skottare.
Hehe, nog för att vi nog alla vet att har man en gång vuxit upp på laggårstaket så är det något visst med att klättra upp och blicka ut över världen från nocken..
Även insett att det är den 23:e idag och därmed bara 8 dagar kvar av januari(!)
Vart tog månaden vägen?
Fast å andra sidan kunde jag inte bry mig mindre, vill att det ska bli en ny vecka så att jag kan få komma igång!
Detta vill jag ha av kommande veckan:
1. Svar från jobb/skola
2. Vid ett bra svar på nr1 så vill jag kunna fixa mig boende
3. Ska upp och klättra på nocken och skotta snö (och få lite härlig träning)
4. Hitta på nått kul! typ en tripp upp till Luleå för lite tjejkväll vore ju inte fel
5. Slutet på nästa vecka ställa larmet och maila syrran och lisa på Killerqueen och be dem påminna mig om att "glöm inte boka tid för din tatuering" :)
6. Vad gäller nr 1 på min bucket list? Hmm, knäppa mina händer och be en bön och hoppas Han lyssnar..
7. Fortsätta mitt skrivande, kommit igång och det är riktigt kul =)
8. Spela in mig själv och kanske mot förmodan våga lyssna på det - komma igång med sången

Kommentarer


Kommentera inlägget här: