LittleMizzMe

Discobowling med Vera

Kategori: Smått&Gott

Fredagskväll och inte den blekaste vad jag skulle hitta på..
En god bok och en te-kopp?
"näää, inte te, bok eller film - vi gör något roligt!" säger min 11 åriga syster.
Så vi packade in oss i mammas lilla vita pärla (eller fara beroende på hur man ser på henne) och begav oss till hamn och körde discobowling =) Massor av gamla 90-talsklassiker dunkade i högtalarna och en och annan strik fick vi till och med till :)
Våra snygga fossingar
En väldigt fokuserad Vera gör sig redo
A kiss for good luck ?
Slutresultatet: 322-272
Mer eller mindre nöjda med våra resultat, men var kul att åka iväg och spontanbowla sådär iaf :)
Nu väntar en te-kopp och go boken på mig :)
Det får avsluta firandet av denna speciella dag vilken jag även dagen till ära hade gjort bakelser till som jag bjöd alla i min närhet på :) För jo, visst är denna fredag värd att fira och uppmärksammas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: