LittleMizzMe

2011...

Kategori: Smått&Gott

Nytt år och inget inlägg ännu.. illa illa...
Nåja, kan försöka dra en liten sammanfattning:
* Grattat Nils Lundberg - vi köpte honom en kokbok så att han iaf kommer ett steg närmare årets mål :P
* Tjejkväll med Camilla följt av shoppingförmidag på stan
* Shoppat upp 1 av Viktors 3 presentkort, blev en LJUS tröja och en blå baströja i farfars modell
* Spontanuppvaktat underbara vännerna Stina och Jakob med lite gott fika - orsak? Att de är underbara :)
I skrivandets stund är det dock Bröllopstårtor som gäller, och nä, det är inte mina. Fick en beställning från en kär vän som ikväll blir fru :) Temat är konst och har även använt mig av deras intressen osv då jag gjorde dem. Tyvärr inga bilder på den just nu, ska ta då jag satt ihop den ikväll istället.
Då tårtan är levererad och monterad bär det av ner mot Skellefteå.
Kommer att vara hos mamma och hälsa på ett tag.
Mitt i packandet så hittade jag en låda filmklassiker, bla favoriten ENOUGH.
En trailer i musikvideoformat följer här nere.
Önskar er alla ett gott nytt år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: