LittleMizzMe

Så kan man ju också spendera dagen..

Kategori: Smått&Gott

Bokläsning, Kofot, mus, skruvmejslar, lacknafta, spackel, färgskrapa och grundfärg är bara några av ingredienserna och innehållet som bidragit till att skapa min förmiddag denna alla hjärtans dag 2011.
Har utöver det även hunnit med att göra mig av med en hel del skrot och skräp samt att baka ihop en omgång med nostalgiklassikern Filmjölkslimpa och medan den var i ugnen så passade jag på att få lite frisk luft i det härliga -19 tempererade norrlandsvädret och skottade bort nån timme.
Väl inne har det varit lite fix i tvättstugan + att jag just tagit ut brödet så nu luktar det nybakat i hela huset.
Hmm, känns som det var nått mera?
jo - just ja. Även hunnit med att börja fota och lägga ut saker på blocket. Hade tyvärr inte bilder på klänningarna (har en hel massa prinsessliknande klänningar som lämpar sig utmärkt för skolavslutningar eller vid bröllop eller likannde)
Men just nu har jag unnat mig en kortare liten paus och sitter och lyssnar på Brolle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: