LittleMizzMe

Efterlängtad tillökning

Kategori: Smått&Gott

Om ca 1 timme så ska jag åka in till stan och hämta mig en efterlängtad tillökning :)

I och med att Veronica fick min bärbara som julklapp så har jag varit utan och har väl funkat rätt okej fram tills nu. Satt lite som pånålar och undrade om jag skulle få den här eller inte då säljaren varken svarade på SMS, mail eller telefon.. Men så hörde han av sig, det var bara att ta bussen in till stan och hämta =)

(klicka för större bild)

 

I övrigt så har dagen bjudit på ute aktivitet i form av snöskottning och prommiz.

Så nu innan jag åker tänkte jag slänga ihop lite pizza så det finns nån middag när hungrande syrror dyker upp efter diverse kompisbesök och CIF-match.

 

Över lag en ganska glad tjej idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: