LittleMizzMe

Hello

Kategori: Smått&Gott

I förrgår gick jag i sömnen och inte nog med det - åt i sömnen!
SCARYYYYY!
Vaknade på morgonen och såg flingtalrikar på diskbänken..
Så ikväll gjort det enda rätt för att inte kunna göra om denna minst sagt udda företelse att äta i sömnen (och inte vakna utan bara drömma vidare..)
Var ute och cyklade umeå runt med en kompis från jobbet, så då jag kom hem blev det minst sagt en rekordelig flingtalrik.. så nu ska jag väl änså inte kunna gå upp äta dom.. menar nu har jag ju eliminerat och omöjliggjort det eftersom de enda flingorna jag har hemma är dom som redan ligger och plaskar runt i min mage.
Imorgon är det onsdag och lilla lördag.. veckorna bara springer iväg..
På jobbet ska vi tydligen få finbesök så vem vet, man kanske skulle ta och testa sin nya "bomb-shell" :P
Men just nu är det SOVA som står på mitt schema.. sen imorgon ska det blir fruksallad till frukost :)
På tiden att få lite ordning och fason på den här damen nu tycker jag.
Sweet dreams!
Lite av dagens låt.. haft av nån anledning gått runt och smågnolat på den hära låten hela dagen då jag varit på jobbet.. Detta är för den nyfikna refrängen av " I want you".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: