LittleMizzMe

Brist på raggningsrepliker?

Kategori: Smått&Gott

Då jag har ett förflutet som vimmelfotograf tänkte jag va snäll och dela med mig:
* Ursäkta att jag stirrar på dig….men jag gillar utsikten
* Ska vi gå hem till dig eller mej?
* Jag är egentligen inte så här lång, det är så att jag sitter på min plånbok
* Jag var bara tvungen att prata med dig, jag är bara sååå svag för sötsaker
* Jag är inte full, jag är bara berusad av din skönhet!
* Är det varmt här inne, eller är det bara du som är HET?
* Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?
* Lägg dig ner, jag tror jag är kär!
* Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi igen?
* Hej, kom du hit för att träffa en trevlig tjej/kille, eller duger jag?
* Ska vi trolla? Vi går hem till dig och har sex och sen försvinner jag..
* Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär
* Alla dessa kurvor.. Och jag som inte har några bromsar
* Jag skulle gifta mig med din katt bara för att få komma in i din familj
* Här har du 500 spänn, sup tills jag blir snygg
* Du kom hit, sitt i mitt knä å så pratar vi om första sak som kommer upp?
* Glöm det! Leka doktor är för barn…Vi kan väl leka gynekolog?
* Jag är ny i stan, kan du berätta vägen till din lägenhet?
* Får jag lov? Eller ska vi dansa först?
* Det måste ha regnat när du föddes, för himmlen förlorade sin vackraste ängel
* Om jag hade varit er häst hade jag velat att ni suttit på mig utan sadel
* I´m feeling a little OFF today. Would you like to turn me ON?
* I may not be Fred Flintstone, But Ill sure make your bed-rock

Kommentarer


Kommentera inlägget här: