LittleMizzMe

Umeå

Kategori: Smått&Gott

Förutom att jag känner mig aningen dagvirr just nu så har det hä varit en riktigt bra dag måste jag säga =)
befinner mig åter på platsen "resmål of the year" - Umeå.. undrar hur många besök det blivit här bara under det här året? Börjar nog med all säkerhet vara inne på slutspurten av andra handens fingrar:P
var på en arbetsintervju vid 15 tiden och strax före det ringer det från luleå och jag får på så vis veta att lernia börjat kolla upp referenter ! =) gjorde mig till en väldigt glad och spänd liten människa, bara fortsätta hålla tummarna att det här blir bra. Kom även fram till att jag måste uppdater amin cv och referenterna lite bättre...
Hur som haver, efter att ha varit på intervjun blev det prommis och möta upp Jenny efter jobbet och dra till superhjälte ICA och handla och fixa lite middag. Efter det satt två väldigt trötta flickor i soffan och tittade ut över den vackra kvällssolen och beslöt sig för att dra på joggingskorna och göra stan orsäker med en powerwalk innan kvällen nu sedan avslutats med en kopp te.
Ett samtal som kom upp idag var motton. Ett som fastnade lite var Robins (How I meet your mother)
"If I dont shave - I must behave"
hmmm, but if I do då??? :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: