LittleMizzMe

Umeå vs. Stockholm ?

Kategori: Smått&Gott

Nästa vecka har jag provjobb i Stockholm och kommer då även passa på att träffa lite nya och gamla kompisar.
Hade inte hört något från vare sig Lernia eller Omne, så var väl mer eller mindre inställd på att det var Stockholm som gällde. Så för en stund sedan ringde Camilla på Lernia och berättar att hon fått in en beställning, "Är det okej om jag fixar och skickar in en presentation på dig? - visst var du fortfarande tillgänglig omgående?"
Lite halv om tummlad och som i dimma svarar jag "ja".
Får veta att hon efter detta inte kan göra mer utan att det kan gå allt från väldigt snabbt till att dröja ytterligare 3 veckor innan jag får veta något mer...
Hur jag känner nu??
Ärligt talat ingen aning... I behov av en kram?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: