LittleMizzMe

Ö-vik...

Kategori: Smått&Gott

Kom hem från ö-vik runt 19 tiden, lagomt besviken. Tror det är bland de mest oseriösa intervjuer jag varit på.
Han som ägde företaget var först över en timme sen till mötet, vilket kändes lagom kul efter en bussresa på 5 timmar.. Då jag ringde upp honom hade han dessutom GLÖMT att han bokat in möte med mig =/

och den fasta + provisionsbaserade lönen visade sig bara vara provision och säljjobbet inkliuderade heller inte telefonersätting, så nä.. tror inte det lär bli nått där. fick på mig till imorgon att bestämma om jag ville jobba där..
Hmm, magkänslan och de faktum att min juridikstuderande kompis som läste igenom papperen jag fått från företaget och dömde ut dom gör ju inte att det direkt känns så seriöst och smart att tacka ja.
Vet att saker kommer lösa sig till det absolut bästa.
Innan man så ska ökenråtta tävlan nått sitt mål :)
Dagens bästa var nog sightsingturen, få tag i rätt kontaktuppgifter till ännu en jobbansökan + träffa näringslivsutvecklaren som vill ha fortsatt kontakt med mig :)
Men just nu är det enda jag tänker inta utrymmet under mitt täcke! mot sängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: