LittleMizzMe

Fredags update

Kategori: Smått&Gott

Blev inte mycket till bloggande igår, men hade en bra dag iaf :)
Jag och Jenny tog oss igenom ytterligare områden i umeå för att försöka komma underfund med vilken del som kändes som "min del av staden", dvs vars jag skulle kunna tänkas trivas med att ha lägenhet.
Lunchade på Indisk restaurang för att därefter bege oss hem och dressa om till utekläder och prommenixa från Teg och upp till Ersboda för en shoppingsightsing runt på handelsområdet där.
Jenny körde på en påskare och köpte med lite godis medans jag sattsade på nya skor - blev ett par easy tone =)
Kvällen bjöd sedan på tacomiddag, filmen eclips och trevligt sällskap av såväl Victor som Jenny.
Idag började jag med att klantigt nog bjuda på ett uppvaknande vid 06:40 tiden.. inte så uppskattat när jag fick höra att det var ledig dag och faktiskt påmindes om att det var långfredag idag.. whops!
Blå himme och sol här i Umeå =)
Perfekt väder för att testa av de nya skorna på en promme innan det är dags att fixa iordning lite Lunch tills Jenny kommer hem :)
Vad påsken i övrigt kommer bjuda på vet jag inte.. men öppen för förslag ;)
Avslutar med att önska:
Glad påsk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: