LittleMizzMe

Födelsedag

Kategori: Smått&Gott

Fick frågan imorse när jag och Veronica åt frukost vad jag ville ha när jag fyllde år..
Men ska jag vara ärlig hade jag jättesvårt att komma på något.
Vad jag önbskar mig mest just nu är ju ett bra jobb och en egen bostad - för bättre vänner än dom jag har omkring mig får man leta efter <3
I julklapp fick jag ett halsband med en liten skyddsängel som hon gjort åt mig, den är med mig om halsen nästan jämt. Annars brukar jag säga att roligaste att få är upplevelser, dagar då man gör något kul tillsammans.
Rebecca har kommit på en bra sak till både mig och Jannice och hon är riktigt grym på att välja ut bra saker också - fast den typen av presenter visar man inte upp för vem so helst - om ni fattar vad jag menar ;)
Men en sak har jag nog faktiskt kommit på - hitta den på blocket :)
Tervuerener är också trevliga, haft 3 sånna än så länge och trivs bra med raser som kräver lite jobb och träning.
Men men, får se vad som händer.
Inte säker Taiilii skulle gilla att matte skaffar en hund..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: