LittleMizzMe

2 intervjuer klara!

Kategori: Smått&Gott

Knappt hade man hunnit sväng ain på gårdsplanen för ens det ringer i mobilen - ännu en intervju!
Denna gängen för en webbtidning vilken frågade om jag kunde komma ner till  Ö-vik på torsdag och träffa dom där kring 10:00 tiden.. så ja vad säger man?
Inte nej iaf :)
Fördelen med det här jobbet är att jag kan arbeta från i princip var som helst i princip bara jag har tillgång till dator och telefon - med andra ord helt perfekt med tanke på "ökenråtta" stämpeln  jag försöker undvika.
I övrigt har måndagen mest bjudit på sedvanliga måsten då det är ny vecka - tvätt, städ, handling och även hunnit fixa med lite brödbak på farmors gamla recept och förberett för kvällens middag. Hmm, funderar även på om jag ska ta och slänga ihop lite nya matlådor? började se lite tomt ut där i frysen..
Kvällens middag - Våfflor med Chokladgrädde

Kommentarer


Kommentera inlägget här: