LittleMizzMe

Vårdagsjämning

Kategori:

Dag och natt är lika långa runt hela klotet, något som moder natur väljer att fira med vad?
jo regn.. regn, reng och åter regn är vad som faller från gråtyngda moln här utanför kontorsfönstret

Så betyder det att jag har en kass dag?
Knappast =)
Tvärtom haft en RIKTIGT bra dag.

Var på möte med jobbet på morgonsidan på kommunen och vi visste inte om nån skulle komma, så gissa om vi blev glatt överaskade då i princip alla inbjudna fanns på plats :) ett kreativt och glatt möte.

Väl tillbaka på kontoret var det dags för nästa möte, kände riktigt hur det var på med vapenrustningen och riktigt bara inta mötet med inställningen att "yes, det här grejar du, ingen kan trampa ner dig"
Mötet avslutades med en spontankram och fick utöver gehör för mitt förslag även höra uppmuntrande ord som "Vid vårens omstrukturering kommer det verkligen behövas personer som du här"

Två av sommarens projekt är på G, och ett tredje sitter jag och filar på nu.
Samt förbereder för den presskonferans jag ska hålla på måndag.
Aldrig hållit i en sådan förr, men någon gång ska bli den första för det med =)
Dock skulle jag VERKLIGEN vilja va och shopp lite innan det - nya kläder ger liksom lite extra självförtroende :)


Ikväll är det medlemsträff med nya jobbet, vilket innebär att min arbetsdag håller på fram tills 22:00 tiden, så är väl hemma dryga halvtimmen efter det. Långa dagar för den som lever livet.

Men nu ska jag återgå till förberedandet för måndagen

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: