LittleMizzMe

Dagens mat

Kategori: Smått&Gott

Kom just på att vi faktiskt hade ett av våra eftermiddagsmöten ute på stan igår då jag upptäckte ännu ett smultronställe =) Ett som jag inte hade kännt till och testat innan. Visserligen blev det bara en liten te-kopp där, men Chai te-et var en höjdare. Vore även spänande att testa deras saffrans-te nån dag :)
Känner mig så enormt sugen på lite jul och glädjestämmning just nu =D
Stället jag pratar om ligger här:
Jag talar om Åhlens, varuhuset i mitt-ut-kanten av Luleå City :)
En trappa upp och så direkt in till höger ligger det mysiga lilla fiket med utsikt över gående nedanför. Så tillhör man dem som inte har ett möte inbokat kan man ju alltid roa sig med att studera gångarna nedanför =)
Här finns härliga teer, kaffesorter, fruksallader, joser, sallader - ja till och med en barnmatsburk gjorde sig synlig i disken som allternativ - tummen upp och hett tips för alla latte-mammor som har fler än sig själv att tillgodose =)
Betyg: * * * av * * * * *
(Fick ett lite lägre betyg då det inte är mer ett café än matställe)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: