LittleMizzMe

Vilken insikt...

Kategori: Smått&Gott

Satt igår och julpysslade i godan ro medan Viktor (Frivilligt och på eget initiativ) städade lägenheten.
Julstämmningen var på topp blan julklappslistor och lim, papper, paljetter, julte och clementiner..


Men samtidigt var det just dessa listor som gjorde mig lite deppig..
För kollade även igenom min snabbskiss till bröllopet och insåg tragiskt nog att jag hade svårt med dem båda..
Hur ofta träffade jag mina vänner? Var de bara ett namn i samlingen på min facebook eller var vi vänner även IRL? Är så man kan få kalla kårar och rysa!!!


Är inte detta en prioritetsvarning så vet jag inte vad som är det!
Har vänner som t o m tagit bort mig på facebook för att vi inte haft tid att ses, eller kanske snarare så att jag inte haft tid att ses.. först nu jag har ett jobb och först nu jag egentligen börjar ha råd att åka och träffa dem.
Fy vilket samhälle vi lever i!!
Har man lite eller inga pengar så kan man heller inte umgås med nära och kära =(


Så om någon förmår sig att räkna antalet snöflingor som dalar ner utanför mitt fönster så vet nu också hur många gånger jag ber om ursäkt för att jag varit så dålig på att uppdatera mig och höra av mig - Förlåt!


Om något ska det bli mitt nyårslöfte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: