LittleMizzMe

Tisdag..

Kategori: Smått&Gott

Inte bloggat på ett tag nu.. så tänkte kan vara dags för en liten update =)
Sedan helgen och ringbilderna har följande hänt:
* Maten räddad
Viktor har skjutit en Älg och därmed bidragit till de härliga grytorna som ska tillagas på
nån av de många middagsbjudningarna i vårt nya kök =)
* Nya lägenheten!
Har varit på besök till nya stället (eller ja, i dagsläget är det nog mer att betrakta som byggarbetsplats då det mest är brädor, hål och isolering och rör som sticker ut lite här och var. Men med tanke på hur lägenheten ovanför vår blivande såg ut så känner jag mig rätt lugn. Grabbarna verkar kunna sin sak om jag säger så =)
* Jobbet:
Fullt upp, planering av skyltsöndag på luleå&co där nya hemsidan nu lanserats :)
http://www.luleacentrum.se
VentureCup nord har hittat ut på Facebook och på helgerna även Luleås Gallerior. Utöver det är det PR för
utbildningar (tex den som går av stapeln imorgon 17:00 i A109) och affärsplanstävlingen som har en deadline den 2/11 kl 13:00 - ska bli spännande att se vilka produkter och tjänser vi får förslag på =)
CMG Management AB - Här händer det också grejer, både på evenemangssidan med MatteiFestivalen men även bolags och entreprenörsmässigt. Tror 2011 kommer bli ett riktigt spännande år.
* Lunch:
Mitt hissa och dissa på Luleås matställen har inte varit direkt varit aktivt, men det kan bero på att jag närmaste tiden kört med "Matlåda". Ett äpple här, en varmakoppens blåbärsoppa där, men allt som oftast lite grönsaksmix som jag slängt i mig mellan två arbetsplatser.  Undantaget var väl nu idag då jag och Viktor deltog på Checkpoint Young i Piteå - Strutts serverade dom. Så ja gott folk, nu har man testat på det också.
Men nu ska jag återgå till den spännande rapporten jag har framför mig =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: