LittleMizzMe

Snart får vi hämta han =)

Kategori:

Igår tog älsklingen och jag oss en avstickare efter jobbet för lite välbehövlig och inspirerande shopping.
Första stopp var skobutiken i smedjan, hög tid att han sätter sprätt på presentkortet han fick på 7 månaders dagen tyckte jag =) Blev ett par lite högre Eco-skor med 3 års garanti, riktigt stilig blev han och beröm fick han också, både av smakrådet (mig) samt Peter G då vi kom till kontoret idag.


Stopp 2 var storheden där vi påbörjade inköp av julklappar, för snart är det dags :)
Inhandlade även lite material till inbjudningskorten vi ska ha vid inflyttningsfesten och kom även på en helkul sak som jag bara MÅSTE utsätta våra gäster för - kommer å bli sååå kul, typ Norrland meets New York Fashion week =P
Mer än så tänker jag inte avslöja.


Gjorde även en snabbvisit till Rusta och gjorde där ett verkligt fynd, ett litet eget mysigt krypin till Taiilii =)
Gjorde ju knappast saken sämre att det var snyggt och matchade våra nyinköpta vardagsrumsmöbler.
Så nu är det bara att invänta lilla missen =)



Hittade även lite snygga köksmöbler, kuddar, mattor, pynt mm på vår färd.
Så får se vad som slutligen kommer att hamna i det Boman-Zetterquistska hemmet =)


Ska försöka fixa bilder senare så får ni se!


xo xo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: