LittleMizzMe

Önskelista 2010

Kategori:

Julen står i antågan, så vad bättre än att börja pyssla med önskelistan?
Självklart önskar man att alla sjukdomar försvann, att vi fick fred på jorden och att alla bara fick vara glada, lyckliga och friska - om så bara på själva julaftonsdagen iaf..

Ska man nu vara materiell och försöka hitta ett svar på den ständiga julefrågan:
"Vad önskar du dig i julklapp" så ser väl listan ut lite som nedan.


Passande nog så flyttar jag och <3 ihop och får en egen lya den 1/12 - så kan ju om inte annat vara en bra tid att önska sig något till hemmet =)


Men, till att börja med har jag insett att jag behöver göra en ORDENTLIG shoppingrunda..
(Presentkort på nedanstående mottages tacksammast)
Nästa stopp är hemmet, presentkort på IKEA eller blomstercheckar är alltid trevligt =)
(Kuddarna finns på H&M home - så Presentkort på H&M kan nyttjas både på hemmet och mig =)


Annars har jag just blivit helförtjust i LagerHause och Timarii - så om någon känner för presentkort där är det också välkommet =)

När det sedan gäller egentid och egentligen badrummet också så passar Lusch välllldigt bra =)
Tror ni mig inte så gå in eller ja, räcker med att gå förbi butiken så blir man alldelles lycklig :)



Fast bästa juleklappen är nog ändå det liv jag fått nu och det som stundar.
Lägenheten med Viktor och tillökningen med Tailii - Äntligen blir vi Luleåbor alla 3 =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: