LittleMizzMe

Många bollar i luften..

Kategori: Smått&Gott

Måndag morgon och redan hunnit med två möten på CMG och ett på kommunen.
Känner mig otroligt glad och peppad att ta itu med dem alla :)

Mötet med Yvonne och hennes praktikant gjorde stort intryck och det känns verkligen som om jag är på rätt väg där och hoppas att det ska bli så bra som vi hoppas på och att jag kan få vara den hjälp och stöd som behövs i detta.

Har även fått mig en halvtidsanställning och i övrigt så är det lite pusslande med övriga 50% samt förbereda inför flytten till nya lägenheten. Ahhhhh! Om 4 veckor så blir jag en äkta Luleåbo:) Spännande spännande. Både jag och Viktor längtar :) Och mellan jobb, förtroendeuppddrag, flyttförberedelser så håller man glädjande nog på att planera inför sitt bröllop också.

Under helgen har jag även fått en ny mobil =D
Tack för det min älskling! Viktor skaffade sig nya i-phone4, så fick överta hans Samsung:)
Så passande nog ÄNTLIGEN laddat över alla bilder fårn den gamla så ska försöka hinna med att ladda upp bilder på lite kläder som vill byta boende. Från min till.. ja vem vet? Kanske DIN garderob?


Men nu är det jobb som gäller :)


Kramen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: