LittleMizzMe

Tack för att ni finns!

Kategori: Smått&Gott

Tusen tack för alla de fina uppmuntringarna som jag fick igår.
För att vara helt ärlig så slog det mig inte för ens den första komentaren kom på mailen att "oj då.. min blogg syns ju på facebook.." Fast kanske var det en bra sak?

För nu är jag ju verkligen out there eller vad man ska säga och skönt också att bli påmind om att man är kanske inte så ensam och pyton som man själv kanske kan känna sig av och till.

Känslan av att ALLT man gör blir fel och att man alltid skulle kunna ha gjort något annorlunda för att få det bra.
Skönt att höra att de finns de som älskar en även då håret spretar ovårdat åt alla håll, man har en dag då man ärar mjukisbyxor och shabbig t-shirt och bara känner för en dag i soffan.
Tänk att man kan få vara älskad och uppskattad bara för att man är just precis den man är.
Att det räcker och är nog. Dock rätt lätt att gräva ner sig då man får många smällar på en gång...

Tack för att ni finns!
Om något så är det för vänner som er som man verkligen får styrkan och orken att kämpa sig tillbaka - one more time.



"JAG finns här och för mig är du alltid bäst. Du är alltid fin och du är alltid underbar. Låt ingen få dig att tro någonting annat. Jag vet att du kan klara det här också. Så ge inte upp. Du ska veta att jag finns här. Det är bara maila eller ringa om du vill prata för jag vill alltid prata med dig."

"Jag finns här alltid. Om du vill umgås, eller inte vill umgås. Eller inte vill umgås men kanske behöver. Jag är ledsen att det är så mycket som är skit just nu. Men du har ju en del bra saker som händer också! Eller hur? :) Hur som helst we love you beautiful!!! Och vi vill bara ditt bästa hela tiden. Men du behöver inte vara bäst hela tiden. Vi gillar dig ändå! :) För vi är då absolut inte bäst hela tiden.... ;) "

"Tänker på dig <3 "

"Kom förbi oss när du behöver höra hur fantastisk du är! Vi har sådan info i överflöd. Kram!"

"Att erkänna för sig själv och dessutom berätta för andra gör det säkert mer verkligt och kanske lättare att finna styrka att försöka hitta en väg ur det. Det är säkert en tuff väg att vandra - men du har ju börjat! Jag hejjar då på dig! Kram"

"KRAAAM! Du vet vart vi finns"

"Du kan stå emot och kommer att göra det också. Livet är en bergodalbana för många av oss. Vi löser det på våra egna sätt bara. Vi är bara människor, eller hur? Skickar styrkekramar här ♥"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: