LittleMizzMe

Kulturell lunchrast

Kategori:

Glömde nästan berätta om min fina och lite roliga lunchrast som jag och <3 hade tillsammans.
Var och åt på "Coop Arena" - väl att rekomendera då de brukar ha ett rätt så brett utbud av både salladesbuffé och andra smått och gottigheter. Tyvärr var allt innehållande mjölk och grädde idag..
Men plus och stjärna i kanten till den kock som såg till att fixa kyckling till mig.. sen om jag såg väldigt hungrig ut, behövde gödas eller ej det är en annan femma. Fick nog för att mätta en fullstor arbetskarl (!) hahahaha

Efter maten tog vi en avstickare ut till gammelstad och besökte kyrkbyn och kyrkan.
Helt klart värt ett besök för er som inte varit där, dock skulle mannog velat ha mer än bara lunchrasten för att riktigt hinna med att insupa alla intryck och historia. Gick därifrån med lite av ett nykärt leende på läpparna känner jag :)

 




Efter besöket till gammelstad tog vi en snabbis till kronan där jag fixade årets andra julklappsinköp :) eller vänta!
3:e måste det ju bli. Har ju avverkat syster nr 3 och svärföräldrarna redan, så med mammas blir det 3 :)

känns gött det här :)

men nu är det åter til jobbet!

pussss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: